Ella får frysa och Max får pysa^^

God morgon Pandor… [Gäsp]

är ni också trötta?

Om du frågar mig så är jag klarvaken och pigg som en gympadoja

Det förvånar mig inte. DU hade ju ett täcke i natt. DU var inte tvungen att frysa hela natten.

Jag kan tala om att Ella sov i min trädkoja i natt. Hon behövde någon som beskyddade henne och då kom hon självklart direkt att tänka på mig.  :mrgreen:

Inbilla dig ingenting nu. Jag kom hem till dig för jag blev så rädd i min egna helt öppna trädkoja. Tänk er själva, Manny  byggde ju inte ens klart taket på den nya trädkojan igår. Han la bara ifrån sig hammaren och sa att han måste gå och ta igen sin skönhetssömn.  Vips så var han borta och han kom inte tillbaka!  :shock:   Och jag blev lämnad helt ensam i trädkojan…vinden tjöt som en varg och löven prasslade som om någon gömt sig i grenarna Det var för mycket för mina nerver. Jag sprang iväg…

…och rätt in i armarna på din beskyddare.

Just en snygg beskyddare! Max snodde åt sig täcket hela natten. Till slut hade han helt lindat in det runt sina ben så att jag inte ens kunde försöka dra åt mig det längre.



Jag frös som i en frysbox.  :???: Jag ska säga Manny ett sanningens ord idag. Bara lämna min trädkoja i sticket sådär…vad är det för sätt!

Ella, vi måste gå och intervjua de andra Pandorna nu. Hamelot, historieskrivaren, väntar på oss. Vi ses senare Pandor.

Vänta jag vill bara avslöja vinnaren av vårt lilla test. Meningen i lösningen är:
Panfu Ella ♥ Eis

Va? Eis? Men jag trodde…eeeh, alltså jag visste ju vad lösningen var hela tiden.

Ja självklart. Du tänkte att lösningen var Max, erkänn. Vinnarna är:

Valpisen, Pandania00, lizzie_123, Pandalollo97, Joje, Pandora58, Yeiden, Cathola, aho99, cherbole

Ett stort grattis!

Håll höjd
Ella
och Max



Som ni ser vann jag! (Oj... min text är blå! Jaja.... är nere så det går nt och ändra :blush: ) Jag skrev också Panfu Ella♥ Eis. Men "Eis"? Vad är det, typ? xD Eftersom jag redan har kojan tog jag statyn(:

//Pandania00

Kommentera snälla :)
Postat av: PandLina1

Grattis kompis :)

2011-04-08 @ 16:39:12
URL: http://pandanlina.blogg.se/
Postat av: Sahira

Wow, kul att du vann! :D Grattis :love:

2011-04-08 @ 19:27:51

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0