Coola prylar

Hallojsan!

Här är några coola saker!



Ser kanske inte så speciell ut, men läs den här beskrivningen:

"Ibland blir man ruskigt arg och då är det skönt att kasta eller krama sönder något. Problemet är att oftast är mobilen i närheten eller är det telefonsäljaren som retat gallfeber på dig.

Byt då mobil till Stressberry, lite snabbt och skrik, kasta eller tryck väldigt hårt på knapparna samtidigt som man räknar ner från 10 (det har min psykolog tipsat om).

Vips så är det goda humöret tillbaka!"

Väldigt praktiskt på det viset ;)
Den här:


"Känner du dig ensam? Dra upp figurerna och låt spöket jaga den stackars Pac Man. När du ändå håller på kan du filma det hela, komponera lite störande msuik, lägga upp det på youtube och kamma hem en Oscar inom kort."

Hah de MÅSTE jag bara köpa! :D

^^

//Pandania00


Kommentera snälla :)
Postat av: Anonym

2011-04-19 @ 10:00:27
Postat av: Davi22 (Hanna)

Hahaa :D vilka roliga saker xD



Kram kram från din kanske stora syster Davi22



P.S jag har frågat Poppie om jag fick vara er stora syster, jag tror att det blir ett ja men om det blir ett nej får jag väl vara er stor kusin då!?

D.S

2011-04-19 @ 10:02:06
URL: http://hannas-liv.bloggplatsen.se/
Postat av: Davi22 (Hanna)

Hello, jag har blivit din äldsta syster (har flyttat hemifrån så jag är ju ganska gammal, typ 17.)



Kram till min lilla syster!

2011-04-20 @ 09:17:09
URL: http://hannas-liv.bloggplatsen.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0