Bortglömd och kall

Hej, det är jag, Rita här.
Det var länge sen jag skrev... och jag känner mig bortglömd :(
Ingen har frågat efter mig efter alla dessa dagar... är det ingen som tänker på mig?
Jag har suttit i ett hörn av kojan och bara suttit där. Blivit likblek och sjuk. Ingen brydde sig om mig. Och ingen ville träffa mig.
Inte ens min kompis, Jennie, kom! Hon träffade väl nya vänner. ;( Bara Billy och Wooby Boo tänkte på mig ibland. Men inte ens de gjorde det ofta. :( Jag vill inte klaga på någon, men vaddå?
Har inte orkat ta mig till datorn för att skriva hur jag känner. Nu har jag gjort det...



Hejsan Rita! :) Hur är det med dig idag då?
Så du kommer ihåg mig nu? ;(
Vaddå? :question:
VADDÅ?! Du borde veta ju! :(

Oj! Hon gick visst... vet ni vad som hänt? :question: Jaja. Bjuder på en liten söt kyckling! :D




Söt? ^^

//Pandania00

Kommentera snälla :)
Postat av: Micke

Åh hej Rita... Jag har inte vågat... Sanningen är att jag är kär i dig :love: Åh jag vill träffa dig=) Kan vi ses med Sahira och Pandania00 någon dag?????????????????????? :blush:



// Micke (Sahira's Soque)

2011-04-22 @ 16:59:10
URL: http://sahira.blogg.se (Sahira's blogg!!)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0