April april, din dumma sill...

Heej!

Ni har väl längtat efter den här dagen i evigheter, eller?
Nähä! :O Vad konstigt.
Faktiskt förstår jag er ;) Man vill inte bli lurad, eller hur? I alla fall inte jag!
Rita. Du har faktiskt redan blivit lurad, eller hur? ;)
Neej det har jag inte! :mad: Joo du. :D Jag kan ta hit Maggie, vill du det? :P Aldrig i livet! Berätta nu om några andra hyss! :tired:

Det gör jag med stort nöje! :D Skulle kunna berätta om hyssen vi gjorde i skolan för våra fröknar... men det blir långtråkigt. Ska visa er istället hur jag lurade t. ex Bob, Kamaria och Lenny! :P



Han svarade:
- Nää men gode Gud! Såg du tjuven?
Men Bob är väldigt glömsk. Han har ingen bil! :D
- Neej. Men just nu ser jag en som är lättlurad. APRIL APRIL DIN DUMMA SILL JAG KAN LURA DIG VART JAG VILL!

Först blev Bob sur, men sen förstod han skämtet och skrattade ;)
Jag gick till Lenny också... hahaha.



Hemska lilla mig! Lenny gick inte på skämtet. Penny hade gått för att handla mat... :tired:
Sen gick jag till racingbanan, där jag mötte Sahira! Då sa hon det här:







Sahira: Blää tråkigt. Hur kan du vara kvar?
Pandania: Lätt. Men jag kan inte tro att du ska sluta! :bigeyes:



Pandania: DIN!! :mad:
Sahira: Nänänänänänä!! ;p

Sen jagade jag Sahira runt hela racingbanan. Fuuskis, hon hade bil!!
Jag orkade inte lura Kamaria sen heller. Blev för trött efter Sahira's bus... :tired:

Men nu ska jag inte tröka ut er mer :)

//Pandania00



Kommentera snälla :)
Postat av: Sahira

Haha, det var kul! :D :love:

2011-04-01 @ 16:23:28

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0