Vinnaren!

Hejsvejs!

Nu är ni sugna på att få reda på vinnaren av tävlingen, va?
Jag kan säga att ingen hade HELT rätt, men den som kom närmast är...
Cliii! Grattis Cliii!
Du ska få ett diplom, en intervju och vara dagens panda!
Gör en kommentar (på vilket inlägg du vill) när du kan logga in i panfu.
Jag hoppas du blev glad Cliii!
Rätt svar var:
1.c (fly2me)
2.c (jag jobbar överallt i panfu!)
3.a (rida)
Många svarade NÄSTAN rätt, så ni var väldigt duktiga!
Jag tänkte starta en ny tävling idag, men det blir lite väl tätt.
Den kanske kommer på fredag. Jaja.
Ha en fortsatt trevlig dag!

//Pandania00


Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0