Vad jag gjort idag

Tjaa!

Jag sitter nu framför teven med laptopen i knäet, och ser på Svampbob fyrkant.
Har också ätit mat och håller på att skriva inlägg på bloggen.
Min kompis är hemma här också ;) Fast hon har tyvärr inte någon panda på panfu.
I skolan hade vi klasskamp. Det var superroligt!
Alla klasser var ju inte med såklart. Från årskus 4-6.
Vi kom typ på 4:plats. Men allt var ju så svårt!
Först hoppade vi längdhopp. Jag fick övertramp två gånger :(
Men sista gången gick det, jag fick 1.80! (Inte så mycket kanske, men bra för att vara mig!)
Sen hoppade vi höjdhopp. Jag klarade alla tre höjderna!
Men jag kommer inte ihåg vilka höjder det var.
Fast den sista höjden var 85, i alla fall ;)
60 meter var nästa stopp, och det var ganska kul.
Det smakade bra med mat, efter de tre första sakerna! ;)
Sen skulle vi kasta. På riktigt kastar man en kula, men vi kastade en boll.
Jag kom ganska långt :) Sen var det dags för 1000 meter.
Jag blev helt :o
Jag kom nästan sist, men jag kämpade...
Vi gick tillbaka till skolan sen, alla som skulle åka buss. Vi fick måla då.
Sen har jag inte gjort något mer idag, vad jag vet. Hej då!

//Pandania00


Kommentera snälla :)
Postat av: PandLina <3 :D :)

Låter kul! Mitt personliga rekord i längdhopp är 3,15 ! Men jag säger inte att du inte var dålig! Du var jätte bra (låter det som) =)

Och 1000 m. är svårt jag vet :) Fast alla gåner jag sprungit det har jag fått medalj...

Men jag friidrottar på riktigt också :)

//PandLina

2010-09-23 @ 15:06:04
URL: http://pandanlina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad rolig den dagen lät. Tänk om man fick göra allt det där. Själv har jag jobbat som en galing. Eller jag har jobbat mycket. Men nu ser jag på tv och srkvier en komentar ;) Ska äta snart.

Vi ses sen//Iosefine

2010-09-23 @ 16:00:29
Postat av: Lucky

Hej, det var en El-bas jag köpte, ingen El-gitarr! Jag spelar både el och kontra bas



//MrLucky

2010-09-23 @ 17:42:10
URL: http://mrlucky.blogg.se/
Postat av: MrLucky

Oj, glömde säga en grej, ja e rätt bra på friidrott.

Mitt längdhoppsrekord är 3.72,

Höjdhoppsrekordet är 1.15,

60 meter är 9.40 s

Kast me liten boll e jag ej så bra på :s har bara 28 meter som rekord!



Ha're braa!

2010-09-23 @ 17:46:54
URL: http://mrlucky.blogg.se/
Postat av: Iosefine

Oj jag glömde skriva namn och blogg adress.

Var inte med mening. Hehe. Hoppas det inte gör något. :)//Iosefine

2010-09-23 @ 20:08:15
URL: http://willesminne.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0