Hej!

Hejsan svejsan i lingonskogen!!!!!!

Jag kom precis hem från fotbolls träningen, och har tid att skriva lite på bloggen nu ;)
Blogg stafetten på Ella & Max blogg har börjat, så gå in där och rösta!!
Snart kommer jag med en tävling, och om ni har tur får ni en saga också ;)
Så tipsa om min blogg!
Men nu är det sent, så jag säger:

Heej då på er alla!!

//Pandania00




 


Kommentera snälla :)
Postat av: Kalledp din vän

Hejsan Pandi!

Det är jag kalle!

fin blogg ska börja läsa den! :)

2010-09-07 @ 16:24:03
Postat av: Pandania00

Tack Kalle :)

Kul att du ska läsa den!



Kram Pandi!

2010-09-07 @ 18:49:22
URL: http://pandania.blogg.se/
Postat av: PandanLollo99

Hejsan Pandi!

Tack för att du läst min blogg ;)

Jag har letat efter din blogg länge och NU har jag hittat den! :D

Jag ska börja läsa din blogg nu!

2010-09-07 @ 19:32:13
URL: http://soffanblogg.bloggplatsen.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0