Sjukhuset

Tja :)

Har någon av er besökt sjukhuset på sistone?
Jag vet att nästan ingen är där längre.
Men jag är ofta där ;)
Kommer ni ihåg hur sjukhuset kom till panfu?
Man fick ju prata med den där... vad hette han nu igen? Strunt samma.
Man skulle ge han några saker, och sedan inviga sjukhuset. Jag kände inte panfu så bra då ;)
Då var det jätte många där! Fast nu är alla i sanfranpanfu istället ;)
Jag jobbar på sjukhuset i panfu ibland. Jag vet kanske lite om sjukdomar och så.
Hoppas ni tänker på att gå dit lite oftare. Hejsvejs!

//Pandania00


Kommentera snälla :)
Postat av: Amanda

SV: tack så mycket. Jag tycker verkligen att det är kul att folk faktiskt bloggar om panfu. Det är riktigt tufft att blogga om panfu, kram amisamanda

2010-09-25 @ 10:28:03
URL: http://amisamanda.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0