Serie del 3

Tjabba ;)

Jag försökte göra lite på serien själv idag.
Man börjar där jag säger. (Jag säger: Du kan gå helt vanligt upp på väggen! Det var steg ett!)
Klicka på väggen där pilen är.

Sen finns det ett altenativ till. Där hjälpte mig Farah1998 med.
Så här går det till:
Sen står du där Farah står.
Du behöver kanske flera försök på dig, snart klarar du det.
Jag och Farah fick hålla på jättelänge ;)



Klicka sedan på väggen där pilen är många gånger.
Tillslut kommer du upp!



Resultat:



Bra! Farah1998 är dagens panda! Grattis Farah1998 ;)



Hej då!



Ps! Max fyller år i morgon! Ds


Kommentera snälla :)
Postat av: Farah1998

Tack för att jag fick vara dagens panda!!! =) =D

2010-09-30 @ 18:05:50
Postat av: Kalle

du har en av världens bästa bloggar tycker jag!En av de iallafall!

2010-10-01 @ 16:03:43
Postat av: elifrida

Hej fin blogg!

första gången jag läser den.

2011-04-03 @ 16:46:44

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0