Serie del 2

Tjoo!

Kommer ni ihåg serien som jag och Hettaw gjorde?
Vi gjorde del 2 idag!
Vi berättar hur man kommer upp i glassbaren.

Först sätter man sig på stolen längst in, där Hettaw sitter.




Sen:



Ett altenativ om man vill tex. sälja glass:



Lätt va!
Hejsvejs!


Kommentera snälla :)
Postat av: mollymo

Hejssaaan!!!

Jag är så spänd jag ska närligen ha ...Trumelvirvel....

PANFU TRÄFF! här är datum och så...



Datum: 30 september tordag 2010 (Idag)



Tid:17.00



Vart: I min koja



Pandavärld: Pandalima



Hoppas ni kommer skulle bli så glad!!! :) :) :)

DÅÅ min första :D

Hejdå..!

2010-09-30 @ 15:42:45
URL: http://ylloms.blogg.se/panfu

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0