Pryl i överasskningsmaskinen

Hej små panda vänner.

Idag är jag hos min mormor. Sitter vid datorn och är inne på panfu.se
Det finns en pryl i överasskningsmaskinen idag ;)
Men jag tog tyvärr ingen bild för det går inte.
Ska ni komma på premiären på "Last Days Of Krucio"?
Det blir dagens fråga. (Som jag börjar med nu :D)
Jag ska i alla fall komma, och spela mus xD
Det kanske ni också ska?
Jag hittade en bild på filmomslaget på "Last Days Of Krucio"



Jag har fått mina glasögon nu. Ska ej ha dem jämt, men ändå.
Blev ett kort inlägg, jag vet, men hade inte så mycket att skriva om.
Ska gå ur min koja och ta en lång promenad nu tror jag :)
Hej då!

//Pandania00

Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0