Panda mode

Tjabba ;)

Jag har haft ganska tråkigt sen jag kom hem från mormor (för kanske två timmar sen)
så då gjorde jag några mode kollektioner på pandor!
Jag ääälskar att designa kläder! Det är så roligt! :)
Här kommer de:
Design 1:

Design 2:



Design 3:



Design 4:



Vilken var snyggast? Skriv en kommentar! Själv tyckte jag design 4 ;)
Jag har prövat göra en underskrivt på paint, som jag ska pröva i några inlägg framöver!
Kommentera om jag ska fortsätta ha den, byta till vanlig skrivt, eller göra en ny!
Sen skrev Ella ett inlägg på bloggen!
Det är en sak till Max födelsedag så han fick inte vara med ;)
Jo- The Smashing Pancakes kommer till panfu!
De ska spela för Max för att han fyller år! Jag ska förstås se dem på fredag ;)
Dagens fråga är:


Liten fråga eller hur xD Nej nej men jag har inte fått kläm på det där än!

Hej då!






 


Kommentera snälla :)
Postat av: mes

design 1 var snyggast och ja jag tänker ordna en överraskning pssst...säg inget till max

2010-09-29 @ 18:36:58
URL: http://yusef.blogsida.se
Postat av: mes

design 1 var snyggast och ja jag tänker ordna en överraskning pssst...säg inget till max

2010-09-29 @ 18:38:10
URL: http://yusef.blogsida.se
Postat av: Anonym

hej!jag tycker att disign 1 är snyggast.

vet inte om jag träffar han ens

2010-09-30 @ 19:18:49
Postat av: Trixi08

design 1 och 2 va snyggas men mest 1:an jag vill åxå göra en panfu blogg för din är så bra :-) :) :D B)

2010-10-04 @ 20:15:29

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0