Ny grej!

Tjabba tjena!

Jag ska börja med en ny sak. Nämligen..
FRÅGOR OCH SVAR!!!
Ni som har det på era bloggar, och som ni VET att jag följer, ta inte illa upp!
Jag härmar inte eller något sådant.
Jag vill bara att ni ska ställa frågor till mig, så ni vet allt ni undrar om min blogg ;)
Ni har tills torsdag att ställa frågor. På fredag svarar jag, om det inte blir problem.
Förstår ni?
Aj aj aj... PANDANIA!
Vad är det Billy? Behöver du hjälp?
JAA TACK! Aj mitt huvud...
Stackare.. oj jag glömde bort er! Förlåt! Jag ska berätta vad som hänt:
När jag och Billy gick en lång promenad förbi slottet, såg vi renoveringen, som alla andra.
Billy ville pront gå in där och jag gav med mig.
När vi väl kom in så kände jag att Billy sjönk i hop i kopplet.
- Billy, vad är det?? skrek jag så att alla glodde på oss.
Jag brydde mig inte utan försökte få Billy till liv igen.
Då slog det mig! Han hade blivit träffad av en kopp!
Alla pandor kastade koppar och muggar under hela invigningen, det hörde till.
Billy hade blivit träffad av en mugg.
Jag sökte efter vem som gjort det.
Jag såg en liten panda smita runt husknuten.
Jag sprang och sprang med Billy i famnen, tills jag fick fatt på pandan.
Det var Pandabeard!!!
- Vad gör du här, sa jag till honom.
- Tänkte bara kasta lite koppar och vara med på invigningen! sa han nervöst.
Han sitter nu bakom mig vid bordet och grubblar på vad han ska göra.
Jag tycker faktiskt synd om honom.
Vet ni vad som kan pigga upp Pandabeard?
Vet ni vad som kan göra Billy frisk? Jag vet inte om han fått någon skada.
Aj.. kom och  hjälp snälla! Pandabeard släpp min fot!

//Pandania00

Kommentera snälla :)
Postat av: mollymo

Hej! (jag vill fråga en sak):D

____________________________________________________



vad gillar du mest att göra...?!?

2010-09-19 @ 09:46:58
URL: http://ylloms.blogg.se/panfu

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0