Nästa PRV möte!

Heej!

Äntligen så kommer nästa PRV möte!
För er som inte vet vad det är:
PRV står för Panfu Räddar Världen och är möten i panfu för dem som tänker på miljön.
Nu har vi tagit en paus med mötena, men nu kör vi igång igen!
Jag hoppas ni kommer på mötena.

Så här är datum etc:

Dag: Fredag 17/9-10 (nu på fredag alltså!)
Tid: 15.00 (klockan tre på dagen)
Server: Pandriana
Plats: Djungeln

Här är några regler ALLA som kommer på mitt möte:

1. Ni ska komma för miljön. Inte för kändisskapet eller något annat.
2. Lyssna på ALLT jag har att säga.
3. Ni får gärna prata om annat än miljön, men på festen efter!

Det var nog inget mer. Nu hoppas jag ni kommer och följer de reglerna!

//Pandania00

Kommentera snälla :)
Postat av: Iosefine

Jag kommer, om inget händer.

Men om inget händer då kommer jag ;)//Iosefine

2010-09-13 @ 06:47:11
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: CIiii

Hejsan men om BAra du ska prata och vi ska lyssna och ställa frågor då blir det inge kul

2010-09-13 @ 20:46:01
Postat av: Anzy

hello kunde ej komma! Var och klippte mej just då ;)

//Anzy

2010-09-17 @ 19:24:38
URL: http://anzylanzy.bloggplatsen.se

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0