Mina djur och jag

Pandania här!

Och Rita!
Vaa vad gör du här Rita? Det är inte meningen att du ska vara här! 
Nej jag vet men det är så tråkigt att lyssna på när Marie skryter!
Okej? Men du kan väl skriva i en annan färg än jag, eller hur?
Nej! Jag vet inte hur man göra.
Jaså! Okej, jag förstår. Detta är en fråga till alla läsare:
Om ni vet hur man färgar texten på blogg.se, gör en kommentar!
 (Ni får naturligtvis kommentera ändå!) Men nu du Rita.
Vad då??? Något hemskt? *BLÅÅÅS*

Rita! Blås inte upp ditt huvud så där. Det är oartigt!
Aha, okej. Men vad var det?
Jag tänkte precis berätta att snart kommer det en saga. Och att då vill jag ha fler läsare på min blogg, så att jag vet att någon läser! Och Rita, skulle inte du öva just nu?
*suck* jo. Men jag har ingen lust. Måste inte de andra det då??
Kom nu Rita, spring ett varv på banan. Mars pannkaka!
*suck*
Så där, då försvann hon. Ja, hon kan bli lite konstig i bland. Glöm inte att kommentera frågan Rita ställde! Jag har en till föresten. Hur gör man smilysar i ett inlägg?  Kommentera på! 

//Pandania00 och Rita!


Kommentera snälla :)
Postat av: Iosefine

Jag vet inte hur man får färg på texten.

Jag vet att jag har skrivit med färg. Men jag gjorde det i paint. Men din andra fråga kan jag.

Jag tar smailysar från googel och laddar upp dom som bilder på bloggen. Så gör jag ;)

Hoppas det var till lite hjälp :) Ha det bra//Iosefine

2010-09-08 @ 15:58:12
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: MrLucky

Hej min gamle vän! :D

Jag vet ej det där med textfärgen, men däremot med smilysarna!

Gör såhär: Gå in på den här länken http://www.bloggdesign.nu/?p=articles&c=1&id=45

Om den inte funkar, så kopiera den och klistra in i ditt webbläsarfönster. När du klickat på länken kommer du till en bra sida! Vill du ha lika smilysar som Max och ella, ta paket 3, sådana som jag hade, ta paket 1, andra smilysar, paket 2

Men sedan kopierar du koden och klistrar in den i din kodmall! Så enkelt är det! För frågor, kommentera på min blogg.

2010-09-08 @ 16:19:00
URL: http://mrlucky.blogg.se/
Postat av: kalle

hejsan jag läser!

2010-09-08 @ 16:36:06

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0