Mina bollysar

Hejsan svejsan!

Idag ska jag berätta lite om mina vänner Bollysarna.
De finns i djuraffären och bor där.
Det är tyvärr nästan inga som är i djuraffären, men men.
Snyft... varför! Du har också snart glömt bort oss, snyft...
"ÅÅ nej bollysar är inte mode längre! Vi får köpa pokopets då"

Vi har ingen rätt längre! Pandor köper hellre de nyare djuren :(

Men Billy då! Vad gör du här? Vaa nej! BILLY! HMHMM!
Haha! Om ni undrar vad jag gjorde med Pandania, kan jag bara säga:
Det var inget elakt. Hon kommer snart. Jag ska PERSONLIGEN
berätta om oss Bollysar, eftersom jag är en själv :D
Jag heter Billy och var Pandanias första husdjur.
Jag menade inte att vara elak, sorry. Jag blir bara arg ibland.
Jag sitter i Pandanias knä framför datorn så det är ingen fara,
visst Pandania?
Nej då. Han har lovat att han ska vara snäll nu ;)
Men kan jag få berätta om bollysarna? Snälla Billy?
Billy hoppade precis ur mitt knä, så jag får sköta det själv.

Bolly: Tiger Bolly
Namn: Billy Boy
Ålder: Vet inte, ganska gammal nu, faktiskt.
Favoritmat: Äpplen!
Speciella trix: Hoppa igenom eldringar är kul ;) (Med hjälp av Saga och tillåtelse av Pandania)
Älskar: Låååånga promenader!
Gillar inte: Schaskigt väder :(
Bästa vän: Har ingen
Detta är bra med Pandania00: Hon glömmer inte bort mig ;)

Bolly: Red Bolly
Namn: Margareta "Maggie"
Ålder: Ett halv år
Favoritmat: Bollymat ;)
Speciella trix: Envis het!
Älskar: En varm, skön säng och en stor matskål full med mat.
Gillar inte: Småkryp
Bästa vän: Har ingen
Detta är bra med Pandania00: Hon ger mig mat och husrum ;)

Det var mina små bollysar det.
För att visa att ingen glömt bort dem, har jag gjort en liten bild.
 


Hoppas det glädjer er, små bollysar!!

//Pandania00

Ps! Stavade fel, det skulle stått: "De är våra bästa vänner och kloka", inte klocka!
(Ursäkta mig =P)


Kommentera snälla :)
Postat av: Anzy

hej! checka in vem som vann tävlingen på anzylanzy!

2010-09-16 @ 19:26:13
URL: http://anzylanzy.bloggplatsen.se

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0