Inte lyckat, direkt.

Hej!

Det kanske inte var världens lyckaste möte idag.
Min kompis Iosefine kom, som alltid ställer upp!
Några fler kom också, men de pratade om annat.
Jag hoppas att fler kommer till mitt möte nästa gång!
Här är lite saker ni kan tänka på:

*Cykla till skolan.
*Samåka, om det är möjligt.
*Släcka lampor och andra onödiga saker när du inte använder dem.
*Sortera sopor.
*Köp ekologisk mat (det behövs inte, om det inte är möjligt)

Det var lite bra saker. Läxan till nästa veckas möte, är:

Prata med familjen om soperna, maten osv!

Jag hoppas att ni lyckas ;)
Ha kul på GP dagen!!!



//Pandania00




Kommentera snälla :)
Postat av: mollymo

Ja du , man ska ta kort på favo ställen ;)

2010-09-18 @ 10:16:56
URL: http://ylloms.blogg.se/panfu
Postat av: PandanLollo99

jättebra inlägg du skriver! :)

Du har frågat mig 2 saker:

1. Hur fixar du den där "Fråga mig" saken?

2. Hur fixar du omröstningar?



Svar: Jo båda dom där sakerna är tyvär bara nått som går om man har sin blogg på bloggplatsen.se :( Tyvär.



Förut hadde jag okså blogg på blogg.se men på bloggplatsen.se är det mycket enklare att fixa design och sånt :D



Tack för att du komenterade min blogg! :)

kram Lollo

2010-09-18 @ 12:11:17
URL: http://soffanblogg.bloggplatsen.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0