Guldpanda!!!

Hej alla pandor och utomjordingar!!

Jag är guldpanda!! Jag visste det! Ni vet designer tävlingen? Jag fick en veckas GP för att Ella tyckte min och några flers "teman" på kläder var roliga! Tack Ella och Max! Ni är såå bäst! Grattis till er andra också! :) Jag köpte en Marieta (ett nytt pokopet) och en Soque! Marietan heter Marie och Soquen döpte jag till Rita ;) Här är en bild på mig och mina djur i min koja:

Men min Bugsy Moss verkar ha försvunnit :( Han kanske kommer, rymt tror jag inte han har. I så fall: BUHUUU! Jag körde ett race med min Marieta och vann! Hon är gullig, min Marie :) Min Soque fick också tävla, hon vann också! Gud vad mina djur är duktiga ;) Sedan letade jag efter Moss, men han var fortfarande borta :( Jag kommer nog snart med på panfu listan, det sa i alla fall Panfu Personalen. Jag kanske skriver ett inlägg till om en stund, så lämna inte bloggen!

//Pandania00


Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0