Försenat PRV möte

Hallå hallå alla pandor!

Jag vet att jag skrivit att det ska bli ett PRV möte snart.
Men det blir tyvärr försenat! :(
Jag LOVAR att det blir snart i alla fall.
Här är en liten bild på mig, stellakatt, och Sheris!



Sheris är dagens panda grattis Sheris!
Klicka på hennes namn så kommer ni till hennes blogg.
Här är profilbilden:



Jag, Sheris, och stellakatt märkte en sak.
Det står "STOP" där man kunde bjuda in till panfu!



Jaa nu var det väl inget mer. Jo jag vill berätta en sak till.
Sagan kommer kanske på fredag. (ursäkta förseningen)
Men jag vet inte, jag behöver en guldpanda dag för att göra sagan denna gång! :D
Jag tog en bild till!



Vääldigt många bilder, men sån är jag! xD

Hej då!


Kommentera snälla :)
Postat av: Sheris

Den där Sheris är en riktig snygging! xD hihi tack du äger!!;)<3

2010-09-29 @ 16:12:30
URL: http://panfusheris.blogg.se/
Postat av: Iosefine

Kul att du var med dina vänner.

Det står också stopp på den där knappen för mig.

Det jätte konstig. Ella och Max kankse skriver om det sen. ;)//Iosefine

2010-09-30 @ 07:08:54
URL: http://llesminne.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0