Filmen i panfu!!

Tjena tjabba!

Tack allihopa för era snälla kommentarer!
Jag tycker om att någon skriver saker som "Jag älskar denna bloggen!"
eller "Du skriver sååå bra sagor!"
Ni är så snälla! :) Nu till vad som hänt i panfu.
Mr. Pandaberg har kommit till panfu!
Han är en berömd ressigör, för er som inte vet vad det är,
så är det en som fixar filmen och allt annat sådant.
Jag fick en liten bild på honom, kolla:



Jag har inte loggat in i panfu sen i söndags, så jag kom i lagom tid :D
Så här gör du:

1. Gå till sanfranpanfu och prata med Mr.Pandaberg.
2. Mr. Pandaberg berättar lite om att han vill starta en film om Krucio.
Fast han säger Blucio hela tiden ;)
3. Sen ska man svara rätt på 4 frågor. De är ganska lätta.
Jag vill inte säga svaren, det är lite orättvist tycker jag ;)
4. Om man svarade rätt, får man en staty och annars vet jag inte!

Här är en bild jag tog när jag loggade in i Bollyland:



Många va??
Jag loggade ut nästan med en gång, det är lite jobbigt när det är så många.
Sen vann jag på mollymos blogg! Tack mollymo ;) Här är diplomet jag fick:



Såå fint, tack mollymo!
Nu är det nog inte så mycket mer jag har att berätta, tyvärr.
Jo en sak! Det var ett tag sen jag hade dagens panda.
Dagens panda är... pajpandan!
Grattis till dig!



Snygg stil ;)

Jag bjuder på lite musik också:




Lite rolig, är den allt! :D
Det var allt från mig!


//Pandania00

Kommentera snälla :)
Postat av: mollymo

Varsågod!<3

2010-09-23 @ 10:53:06
URL: http://ylloms.blogg.se/panfu
Postat av: pajpandan

Jay! ( Lite sen med kommentaren ;) )



2011-04-25 @ 11:33:53

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0