Dagens

Hej!

Idag var en utav de bra dagar jag varit med om Blinkar 
Vi slutade tidigt, (13.30) och vi fick hamburgare till mat!
Jag och mina kompisar hittade också på en rolig lek!
Så nu är jag hemma... och har lite att berätta. Dagens panda är...
Smile9!!! Jag råkade klippa bort namnet på profilibilden, men.
Grattis Smile! Hoppas du blir glad nu! Ler



Pokopets Cirkusen är igång. Jag såg den klockan 15.02 ungefär.
Pokopetsen hade sina egna små trix. Har ni sett den än?
Jag ska berätta vad mina små pokopet/bolly/wooby heter och deras personligheter. Idag kommer
pokopetsen, någon annan dag de andra. Ha till nöje!

Pokopet: Woody
Namn: Saga
Ålder: 3 månader ungefär.
Favoritmat: Chilichips/chiligodis
Speciella trix: Spruta eldbollar!
Älskar: Att träffa mina vänner och klättra.
Gillar inte: Kalla kvällar
Bästa vän: Woodyn Sixten.
Detta är bra med Pandania00: Hon är snäll och ger mig bra motion!

Kommentar av Pandania00: Tack Saga Blinkar

Pokopet:
Soque
Namn: Rita
Ålder: 1 månad eller mindre!
Favoritmat: Allt  Blinkar
Speciella trix: Blåsa upp mitt huvud! (Pandania säger det är oartigt!)
Älskar: Att springa, såklart!
Gillar inte: Lera och dåligt väder.
Bästa vän: Har ingen än!
Detta är bra med Pandania00: Hon är rolig, men är mästare på att tjata Ler med öppen mun

Pandania00s kommentar: Du är rolig du Tönt

Pokopet:
Marieta
Namn: Marie
Ålder: 5 månader
Favoritmat: Apelsiner!
Speciella trix: Flyga! Looper, rakt, osv.
Älskar: Att gå och flyga på promenad.
Gillar inte: Att ha ont i magen.
Bästa vän: Moss, som nu är försvunnen. Ledsen
Detta är bra med Pandania00: Hon är duktig på djur och vet vad som är bäst för mig.

Kommentaren av Pandania00: Jag vet, Marie. Marie har träffat Moss när jag lämnade honom på dagis innan jag köpte Marie och Rita. Jag tror jag såg Moss tidigare idag. Han var på cirkusen! Jag kände igen hans hopprep och hålet i hans mantel. Heej!

//Pandania00


Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0