Dagens panda

Hej, igen!

Dagens panda är.... adnan_von_panfu! Grattis till dig ;)
Jag vill bara säga att om ni är dagens panda, och har en blogg, snälla lägg upp er profilbild på er blogg!
Det är så krångligt att ta kort och sedan lägga upp på min blogg för mig. Tack i förhand!
Har ni märkt att omklädningsrummet vid simmbassängen är ovanligt stort? Jag ser pytteliten ut, till skillnad från de andra sakerna! Knäppt, eller hur?
 

Det finns flera detaljer på bilden om ni tittar noga. Ser ni spegeln? Det står något där jag inte kan se. Handdukar ligger slängda på golvet. Det är blött på golvet och fläkten är igång. Om man pekar på kranen rinner det vatten ur den. Sådana saker är roliga att titta på! Glöm inte att läsa min blogg varje dag!

//Pandania00


Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0