Bilder och dagens panda

Tjabba!

Dagens panda är... stellakatt! Grattis till dig!
 


Varför jag valde henne till dagens panda: Hon är snäll, har en cool stil och blir vän med alla.
Jag tog också kort på några andra i djungeln.

 

FridaGson ville att jag skulle tipsa hennes blogg.
Den heter: www.majaspanfu.blogg.se om jag inte minns fel.
pomis blogg heter: www.lillepomis.blogg.se tror jag. 
I går ville Iosefine, FnFn och PandLina1 att jag skulle ta en bild.
Synd att du gick, PandLina, men du kan kommentera en annan gång
så tar jag ett kort på oss!



Så, jag nöjer väl mig med det. Just det!
I morgon får ni gå till ladan, det är Pokopet Cirkus där!
Läs bara på www.blog.panfu.se så ser ni!
Det var väl allt. Vi ses i panfu!

//Pandania00


Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0