Vinnaren av....bloggstafett 1!!

HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEEEEEJ!

Värst vad du var uppspelt då. Vad har hänt? :S
Nja egentligen inget speciellt.
Bara att blogg-stafetten 1 är avklarad!
Jaaså vem är vinnaren? Åå jag hoppas...
Nej säg inget Rita! Jag vet redan vem som du vill ska vinna.
Nja okej då. Berätta bara nu!
Jaja lugn! OCH vinnaren av blogg-stafetten är....

http://pandanlina.blogg.se/

Applåd till PandLina1 och cilla_0!
Ni har en av världens bästa bloggar tycker vi :)
Jag håller med fullständigt!
Förut berättade jag inte priset, men det är:

1. Blogg klubba gjord av MIG Pandania00 :)
2. Intervju
3. Länkning till din blogg/Dagens panda

Ni har ju redan en länkning till din blogg så därför får båda bli dagens panda.
Men det tar vi i sammanband med intervjun!
Så här gör ni:
Skriv en kommentar på DETTA inlägget när ni har tid för möte i panfu.
Det går bra om bara en träffar mig där, eller båda två :)
Ja säg en dag så fixar vi det!!
Rita kanske blir med jag vet inte.
Klart ni läsare vill träffa mig! Eller hur?
Jaja låt mig tala till punkt.
Allt detta kommer komma efter vår träff.
Då vet säkert många om er blogg!! :)
Jaja grattis igen!! Pandania skulle inte du skriva s..
BERÄTTA inte än! Håll utkik efter nytt inlägg ;)

Ps! Pandania gick till skolan men blev sämre. Ska tvinga henne att stanna hemma i morrn :)
RIIITA VAD SA DU!!!
Oo...hejdå!!!!!!!


Kommentera snälla :)
Postat av: PandLina1

Åååå!! Jag hade en klump i magen just före jag skulle titta! Men nu är den borta och jag är så glad så jag vet inte hur jag ska uttrycka det! :)

Och för MIG passar det bäst anntingen på fredagskvällen nån gång eller på lördagen.

//PandLina!

2010-10-14 @ 18:24:06
URL: http://pandanlina.blogg.se/
Postat av: cilla_0

Vaaaaa! Har vi vunnit! Jag fattar ingenting just nu har vi eller inte? ÅÅ jaaaaa vi vann jag har inte riktigt fattat det ennu men tack så mycket:D Ahaaha" jag är sååå GLAAAD!

Hälsningar en GLAD Cilla_0

2010-10-15 @ 16:37:04
URL: http://pandlina.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0