Vilken saga?

Tjenare!

Pandania vill fråga er en sak.
Rita du sa att jag skulle få skriva själv!!!
Nä sa jag det? Men idag bestämmer jag!
Rita låt henne vara.
Moss? Din störande odåga!
Du stylar bara, Rita. Lägg av med det.
Daah? Varför lyssna på dig, lille fjantkanin?
Moss är ingen fjantkanin! :(
Lägg dig inte i pandaskalle!
;(
Titta vad du gjort!
Rita SNÄLLA lyssna på mig!
Varför?? MEN AAH DAAAH!
Det Pandania vill fråga är:
Vilken sorts saga ska jag göra?
Altenativen är:

1. Pandora och Vulkanens ande - Handlar om Pandora och Ella
 som nu blivit slottets viktigaste personer, efter Kamaria.
En dag när de ska handla magiböcker i staden blir de tillfångatagna av...
Sagan gör jag ensam utan namn under pandan.
Med bilder.
2. Bolly äventyret- En dag tvingas Pandania lämna sitt hem p.g.a hennes föräldrars pengabrist.
Hon är en populär sångerska på 10 år.
Hon flyttar till en fattig serv och hittar inga vänner.
Men en dag när hon är på promenad....
Den sagan behöver jag hjälp med och namnen under pandorna finns kvar.
Med bilder.

Jag behöver er hjälp att välja saga :) Det vore underbart!
Ja gör Pandania glad och rösta på en saga.
"Ja gör Pandania glad och rösta på en saga"
Du låter ju som värsta mamman!
Snälla...
Ses!


Kommentera snälla :)
Postat av: Kalle

bolly äventyret tycker jag låter mest spännande!

2010-10-13 @ 16:54:12
Postat av: Iosefine

Jag vet inte. Men Bolly äventyret röstar jag på.

Men sen efter den sagan vill jag höra den andra :)

Ha det så bra//Iosefine

2010-10-13 @ 17:09:09
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: MrLucky

Jag tycker den andra sagan! xD Det låter kul med fattig server =P



//MrLucky

2010-10-13 @ 20:19:50
URL: http://mrlucky.blogg.se/
Postat av: Svar på din kommentar!

[Eftersom att jag inte själv vill kommentera min blogg.]



Tack så mkt :D Kom ihåg, desto mer du övar desto bättre blir du! Jag skriver varje dag och blir bättre och bättre ^^

2010-10-13 @ 21:03:34
URL: http://skrivargalen.blogg.se/
Postat av: Skrivargalen

Röstar förresten på Bollyäventyret.

2010-10-13 @ 21:04:21
URL: http://skrivargalen.blogg.se/
Postat av: FB5

Hej din blogg är bäst jag lovar!!! ;-D

2010-10-21 @ 21:16:36

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0