Veckans blogg v 41

Hallo!

Ska nog stanna hemma i morgon, halsen har svullnat och jag har lite ont i huvudet.
Kanske inte bloggar i morgon trots allt.
Hur ska ni klara er?? ;)
Jag har tänkt berätta veckans blogg nu.
En ledtråd!
Är medlem på stardoll, har snygga stilar, GP och har en panfublogg!
Rätt svar är...
MINPANFUALEMANDA!!!

Alemanda är en toppentjej och skriver om panfu på sin vackra blogg.
Hon har stil av hög klass och är värkligen snäll!
Plus att hon kommenterar på min blogg ;)
Så grattis alemanda! Du har fått en länkning och ett litet diplom ;)

Inte så jättefin men ändå. Jag KAN bättre!
Men jag hade lite bråttom att göra den nu!
Kanske kan göra en bättre till dig alemanda om du ber mig om det ;)
Hejsvejs!


Kommentera snälla :)
Postat av: PandLina1

Pandi... Kan du länka mig? Vill du det? Isåfall kan du de då? Oj det blev två samma frågor :P men men... kan du länka mig? svara i en kommentar på min blogg :)

2010-10-13 @ 07:53:26
URL: http://pandanlina.blogg.se/
Postat av: Pomis_10

Jag är hemma idag också.. Har feber..

2010-10-13 @ 11:18:51
URL: http://bestpingvingirl.blogg.se/
Postat av: alemanda

Jag gillar det! :D

Det är jätte snyggt och så.

Och rosa är såå snyggt, Älskar dig och din blogg!!!!!!!!!! :) :) :D :D

// alemanda

2010-11-10 @ 19:29:02
URL: http://minpanfu.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0