Ursäkta Cilla & Undervattensskolans premiär!

Hejsan alla panda-fans!!!

Först vill jag säga förlåt till cilla_0 för att jag inte kom!
Jag hade kör och kom hem vid 6, sen var jag tvungen att borsta tänderna och äta mat.
Så om du är inne, kommentera så vi kan träffas!
Annars går det på fredag klockan 15.00... om du kan förstås!
________________________________________________________________________________________________

Idag så var det prämiären... ALLA pandor kan gå in i undervattensskolan nu!
Jippie!!
Du är ingen panda! :o
Nää men jag följer med dig! :D
Jaha okej då. Här är en bild:



Och här en på FB5 som ville att jag skulle visa den:



Hon har en snygg stil :)
Jag ska dra och snacka med polarna i panfu nu ;)
Ses!



Och Rita! (Ritas och de andra djurens bild är borta för tillfället)


Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0