Uggla, brev och lite mer!

Tjaooo!

Hur mår ni idag? Har precis varit på kören och sjungt.
Jag gick in i panfu förut(och är där nu) och gjorde massa saker.
B.la hämtade jag ugglan i djungeln! Den är såå söt!
Den heter Ylva nu xD
Har ni en uggla i panfu? Har ni döpt den? Vad heter den i såfall?
Här är en bild på hur jag ser ut i panfu nu:





Haha vad jag är fin! xD
Ugglan ee sååå sööööt!!!!!!

Jag gick och läste brevet från Eloise också.
Så här såg det ut:



Ser ni vad det står? Annars kan ni läsa själva ;)
Nu ska jag tävla mot någon... vem vet vilken det blir?
Om någon vill utmana mig på ett race, skriv i en kommentar! :D
Vem vågar...? ;)
Kom an bara! Kom igen! Våga fråga! :D
Rita det är inte så säkert att de vill tävla mot just DIG!
Varför...?
Joo för de andra är också roliga att tävla mot!
Oj då.. tänkte inte på det! :O Jaja men jag vill tävla!!
Vi får väl se. Som sagt: Kommentera om ni vill!
Jaa hej då då! :)






















Kommentera snälla :)
Postat av: PandLina1

Jag har ugglan och jag har döpt den till Ulf xD xD

Och om vi träffas så vill jag tävla mot dig :D :D



Ha dé bra PandLina



P.S Vet du om Jossan har slutat blogga?

2010-10-06 @ 11:08:32
URL: http://pandanlina.blogg.se/
Postat av: hur...

hur får man uglan??

2011-06-21 @ 16:56:23

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0