Tävlingen är igång ;)

Chingeling!

Ni har redan kommenterat att ni vill ha en tävling, så det får bli nu ;)
Fast det kanske inte blir en TÄVLING direkt... :D
Jag tänker ha en egen blogg-stafett.
Förlåt om jag härmat er! (Någon?? B.la Flora555)
Men jag vill ha en, det är roligt!
Ni får gärna rösta på mig, på Flora555s blogg!
Klicka HÄR för att rösta! :D
Japp nu vill jag berätta hur det går till.
Reglerna är...:
* Inget snusk, mobbning eller fula ord på bloggen. (ursäkta för härmningen)
* Ni får inte fuska eller ställa er in till mig.
* Skicka inte andras bloggadresser!
* Bloggen behöver inte handla om panfu, den kan handla om ditt vardagsliv eller om mode om du vill.

Det var väl lätta regler? Så nu hoppas jag att ni kommenterar om ni vill vara med!
Här är saker som är viktiga att tänka på:
* Jag kollar allt, såväl som chattbox, musikbox, innehåll, kategorier, innehåll av inlägg mm
* Det är inte så viktigt om du har Panfu blogg eller bloggar om annat.
* Ni behöver inte vara populär för att vara med!
Ni som inte är så populära har lika stor chans att vinna som de populära.

Det är de viktigaste sakerna som ni behöver veta. Jag hoppas värkligen att ni vill vara med!
Sen har jag bestämt vilka som är med i röstningen om veckans blogg!

www.anzylanzy.bloggplatsen.se

www.minpanfu.blogg.se

www.pandanlina.blogg.se

De är riktigt bra bloggar alla tre!
Jag vet att ni tycker det är roligast med inlägg med bilder, så det här är en:



Japp. Inget mer, tror jag. Joo kanske!
Jag vet att många som har blogg tänker så här: "Min blogg är dålig. Ingen gillar den, åå den är asful!" eller något.
Men så får ni inte tycka.
Jag har tyckt det om min blogg ibland, men då har jag dunkat huvudet i en vägg och sagt hundra gånger:
"Min blogg är bra, bäst, bäst!"
Det är kanske något ni kan tänka på ;P
1. Stå på dig!
Om någon säger: "Din blogg är asdålig, lägg ner den" eller något, bry dig inte!
Säg kanske: "Det är den inte alls. Jag tycker om den och jag är stolt över den."
2. Du ska vara RIKTIGT stolt för din blogg! Om du bloggar om t.ex grodor, ska du inte bli retad för det!
3. Läs andra bloggar!
Det kan ge bra insperation och om det är något du behöver hjälp med, eller vill veta, så kan du ju fråga!
Dina föräldrar kanske kan något om internet, eller hur man fixar bloggar/sidor?
T. ex min mamma är jättebra på sidor och sånt, och ni ser ju hur bra min blogg är :P
4. Säg vad du tycker. Om någon frågar vad du tycker om ens stil, bilder eller blogg, behöver du inte säga:
"Asså, den är inte bra" du kanske kan säga "Om du rättar till det där och det där kanske den blir bättre!"

Det var lite tips. Nu måste jag sova!
Godnatt!


Kommentera snälla :)
Postat av: Iosefine

Du fick nyss mig att må mycket bättre :)

Jag brukar tycka att min blogg är dålig.

Men nu ska jag inte tycka det. Det är min blogg och

jag bestämmer hur den ska se ut och jag ska vara stålt över den och jag gillar alla som gillar min blogg. Jag vill gärna vara med i blogg-staffeten.

Ha det så bra//Iosefine

2010-10-08 @ 06:57:08
URL: http://llesminne.blogg.se/
Postat av: PandLina1

Får jag vara med i din bloggstaffet fast jag är med i veckans blogg? Och kan du länka mig?

2010-10-08 @ 12:14:11
URL: http://pandanlina.blogg.se/
Postat av: Flora555 ♥

JAG ÄR MED!

:) Jag är gärna med i bloggstaffeten menar jag xD

Min blogg: www.panfuflora.blogspot.com!



Håll eran höjd!



MVH Flora555 ♥

2010-10-08 @ 18:57:03
URL: http://panfuflora.blogspot.com
Postat av: Pomis_10

Jag är med! min bloggs adress står där nere :)

2010-10-08 @ 22:17:29
URL: http://bestpingvingirl.blogg.se/
Postat av: sh123

Hej! Får jag anmäla mig? Här är min blogg. panfutjejens.blogg.se

2010-10-09 @ 22:13:09
URL: http://panfutjejens.blogg.se/
Postat av: sh123 och tuatua

Hej på dig! Vi vill järna vara med i blogg_stafetten! :) panfuland.blogg.se

2010-10-09 @ 22:13:48
URL: http://panfuland.blogg.se/
Postat av: sh123 och stella17

Hej! Vi är med om det går bra,hihi!

Adressen till vår blogg står där nERE!

2010-10-09 @ 22:14:46
URL: http://panfupolare.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0