Stail för Halloween (Panfu)

Hej

Jag hade denna stilen idag:


Inte så läskig men snygg xD
Typ när jag började spela panfu HATADE jag det håret för det såg så fult ut!
Men nu ÄLSKAR jag det håret för att det är så snyggt!
Tips för denna stail: Var liten panda. Det är faktiskt inte snyggt när man är en stor.
__________________________________________________________________________________

Här är lite styler för Halloween festen i panfu:
Guldpandor:



Tips för denna stil: Var STOR panda! Du syns mkt bättre.




Tips för denna stil: Den blev dålig, jag vet (jag har typ inga killkläder)
men gör den snygg genom att ha ett snyggt hår och en fin färg.



Tips för denna stil: Var cool. Ta ett fräckt smink och se "poppig" ut.


Tips för denna stil: Var noga med det som syns av pandan.
Ha gärna hugg-tänder eller något annat "litet" i ansiktet.

För icke gp:


Tips för denna stil: Om du har glasögon på den ska du tänka på färgen.
Det är inte snyggt med ljusblå färg, jag lovar er!



Tips för denna stil: Ha ALLTID grön eller svart färg.
Det ser konstigt ut annars :S




Tips för denna stil: Tänk på panda-färgen jag tyckte det var snyggt med grön men det kanske inte ni tycker!


Tips för denna stil: Panda färgen spelar ingen roll.
Ha bara inte ROSA.

Långt inlägg, jag vet :P Nu ska jag spela på www.svt.se, www.spela.se, och www.spelo.se.


Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0