Spela.se

Tjaooo!

Det var suuper roligt hos min kompis!
Men nu e jag hemma igen.
Jag kan säga att jag längtat supermycket efter er!
Jag tror jag ska spela lite på en sida som heter spela.se nu.
Det är roliga spel där ;)
I morgon kanske det kommer lite om mitt spel Horsez Ranch Rescue
 eller något annat spel.
Hoppas ni har klarat er utan mig!!
Har inte så mycket att skriva nu.
Så hej då!
Ps! Eftersom många ville att jag skulle skriva en saga om Pandora och Ella,
 kommer det ut en om dem snart :)


Kommentera snälla :)
Postat av: Iosefine

Hej, tack för hjälpen, men jag tror

jag trök på spara tror jag.

Men det sparades ändå alldrig.

Så blir det på mina andra spel.

Men nu var det jätte lenge sen, så jag började spela idag, så jag ska se fall det har blivit sparat. Fast jag spelar ett annat häst spel.

Det heter star satable (vet inte om jag stava rätt)

Ha det så bra//Iosefine

2010-10-03 @ 21:03:23
URL: http://llesminne.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0