Hängig

Hey!

Jag är hängig idag.
Jag skulle egentligen gått till klockan 15.20 och sedan gått till kören,
men jag gick bara till 13.20.
Åkte med alla små barn i bussen hem :P
De går i förskolan till åk 3.
Jag går i åk 4.
Sista passet i skolan var gymnastik.
Det är det bästa ämnet som finns förutom musik, tycker jag.
Men just idag kunde jag inte vara med, var ju så hängig :(
Vi har haft svenska idag också.
Den är ganska tråkig. Men jag klarade mig igenom den.
Maten var god, faktiskt.
Men vi har bara 10 min på oss att äta så jag tog bara mat en gång.
Jag tror jag ska gå bort till farmor och farfar sedan, för att äta mat.
Om jag stannar hemma i morgon vet jag inte om jag bloggar eller inte.
För det är lite olika.
När jag loggade in i panfu idag kände ingen igen mig :(
Ingen pratade med mig eller sa att min blogg var bra! :(
Ingen som gillar den?? Jag vill verkligen veta...



Kommentera snälla :)
Postat av: Iosefine

Din blogg är perfekt. Men när du var inne så var jag inte inne. Jag slutar 15.25 och jag är hemma ungefär 15.55 eller något. Men nu ska jag kolla vidare på andra bloggar så vi ses sen//Iosefine

2010-10-12 @ 16:06:41
URL: http://llesminne.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0