Nya labyrinten och totalsjuk :(

Hej alla små pandor!

Pandania är totalsjuk idag så hon kan tyvärr inte blogga.
Eftersom jag känner er bättre än de andra djuren så blev det jag som fick blogga åt henne.
Vi hade röstning xD
Joo det har hänt lite saker i panfu idag.
Pandania ligger i sängen och ser på tråkiga TV: program.
I början såg hon på en bra film och jag med.
Sen blev det tråkigt så jag gick.
Nu ser hon på något som heter Nyheter Godmorgon Väst
Roligt Pandania?? :D
Ååå sluta Rita det är inte roligt!!!! :mad:



Hehe okej då :) Om du ber om det (hehehe)
SNÄLLA RITAA!
Hehe :D Jaja. Vila dig nu!
*Muttrar*
Pandania skriver med tjock text om jag också skriver, så att ni vet :)
Nä nu ska jag visa lite bilder o så från vår dag igår!
I går va inte Pandania så värst sjuk så vi gick en sväng. Eller snarare HON! :mad:
Vissa saker måste man helt enkelt göra själv, Rita!
Vila istället! Okej till saken.
Detta har med Proffessor Bookworm (som betyder Bokmask xD)
att göra. Pandania gick till grottan för att prata med honom.
Här står han:



Han säger massa saker och sedan ska du gå till sjukhuset och prata med Mr. Feelgood!



Chatten var stängd så Pandania bara skakade på huvet.
(Hon var ju inte sjuk igår)
Sedan ska man knäcka en kod på låset som ligger på golvet.
Jag har tyvärr ingen bild men det ska stå: 432
I kodrutan.
Sedan kommer den här upp:



Om man knäckte den, förstås ;)
Då får man rosa handskar och det ser ut så här:



När man gått tillbaka till Proffessor Bookworm ska man koppla rätt kablar.
Det är så lätt så även ni kan xD



Man ska koppla den röda kabeln också och sen är man klar.
Då kan man spela labyrinten vi hade när Krucio var här på Pr.Bookworms datorn.
Den står här:



Där det står Magic Maze.
Sen är det bara att spela!
Första nivån *host* var enkel.
Samma med de närmsta. Fast sen blev det svårt. *nys*
Prosit! :D
*Fnys* Tack Rita.
Pandis lilla uggla är borta! Om ni ser den kan ni väl "hoa" hit den?
Superkul Rita. *suck*
Jag vet! xD Men aja. Oj då! Du fick ett mejl precis Pandania!
Va? Från vem??
Någon panda... den skriver så här:
Hej!
Jag har sett er uggla! Om den älskar kexchoklad och nyps, så har jag hittat den!
Hon satt i djungeln och åt en skalbagge.
Jag försökte sätta henne på axeln men det ville hon inte!
Hon nöp mig och slet i mitt hår hela tiden!
Men när jag gav henne kexchoklad så gav hon upp.
Men hon ville inte hoppa upp på min axel för det.
Den fick flyga bredvid mitt huvud i stället! :)
Är den er? I såfall så kommer den flygande snart!
Med vänliga hälsningar Josef
Ps! Ducka! Ds.

Konstigt brev! Undrar vad han menar med ducka?
Jag tror jag vet!! Ducka Pandania!!
AAAAAH!
Om ni undrar var det Pandania. Jaja. Slutpratat! Hejsan svejsan lingon gren!
Aaaj...


Kommentera snälla :)
Postat av: Också sjuk...

Hej, det är jag. Från boktjejen.blogg.se! Skapat en ny blogg...

2010-10-13 @ 12:34:39
URL: http://skrivargalen.blogg.se/
Postat av: cilla_0

ÅÅ! så synd att du är sjuk kry och på dig då!

med vänliga kramar från cilla_0

2010-10-13 @ 16:05:13
URL: http://pandlina.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0