Nu börjar....

MIN BLOGG-STAFETT!

Det var väl inget bra sätt att hälsa välkommen på, eller??
Nja, kanske inte... men jag är så uppspelt!
Äntligen får vi reda på de som ska springa i MIN EGEN BLOGG-STAFETT!
Jaa, jag kan nog hålla med om att det är lite spännande.
Vilka har gått vidare?
Det ska jag berätta nu :)
De som går vidare, är...(trummvirvel, tack!!)

1. Panfuland.blogg.se!

2. Willesminne.blogg.se!

3. Pandanlina.blogg.se!

De har superbra bloggar, så därför valde jag dem!
Jag och Rita har skrivit lite om deras bloggar, här:

Panfuland.blogg.se: Det är en snygg blogg med lagom med bilder och trevligt innehåll.

Willesminne.blogg.se: Bloggen är jättefin och bloggägaren fixar med den ofta och länge. Väldigt trevligt innehåll och hon beslutar sig snabbt. 

Pandanlina.blogg.se: Den här bloggen har trevliga bloggägare med humor och headern är superfin!

Japp så nu kan ni rösta på dem!
Det här är bloggägarna:
1. sh123&tuatua

2. Iosefine

3. Pandlina1&cilla_0

Det var det. Rösta nu!
Jag glömde nästan:

Så här röstar ni!:
Ni röstar i kommentarerna.
Jag vet att jag sagt att jag skulle skapa en ny omröstning, men det gick inte :( Så rösta i kommentarerna!
Jag eller Rita har också skrivit på er blogg vad vi tycker är bra, och vad ni kan förbättra!
Rösta! Rösta! Rösta!



Ps! Minns ni att jag skulle göra en bild till Lomise?
Här kommer den!





Kommentera snälla :)
Postat av: PandLina1

Jag ser inte omröstningen :( Jag ser fortfarande bara den där : Tycker du om min blogg eller vad det nu än stod :P

2010-10-11 @ 16:31:19
URL: http://pandanlina.blogg.se/
Postat av: kabbi

jag röstar på.......................................

IOSEFINES BLOGG!!!!!!!!!!!!! ha det bra!//kabbi

2010-10-11 @ 18:56:47
URL: http://kabbi.blogg.se/
Postat av: kojan9

jag röstar på pandlina och cila

2010-10-12 @ 15:52:47
Postat av: PandLina1

Pandanlina.blogg.se !!! :D :D :D

2010-10-12 @ 16:28:21
URL: http://pandanlina.blogg.se/
Postat av: cilla_0

Jag röstar så klart på cilla_0 och pandlina1 men en fråga får man rösta på två?

2010-10-13 @ 16:11:42
URL: http://pandlina.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0