Kille i panfu? TVÅ?

Hej igen :)

Pomis_10 verkar glad igen! :)
Idag när jag började i panfus undervattenskola träffade jag en kille som hette lillen91.
Han frågade om jag ville bli ihop med honom! :o
Efter en stunds tänkande sa jag ja :)
Men lillen91 detta är viktigt att du läser!'
gurre7 frågade på mig alldeles nyss och jag ville svara ja på han med!
Men vad ska jag göra? Ska jag ha två killar?
Men jag har kille på riktigt också, så han ee ju inte min RIKTIGA kille...
Aja.
Hej då!


Kommentera snälla :)
Postat av: Pomis_10

Jaa jag är glad igen xD Jag ber om ursäkt att jag gnällde så mycket!

2010-10-15 @ 17:44:50
URL: http://bestpingvingirl.blogg.se/
Postat av: lillen91

det är okej om du blir ihop med han:) med

2010-10-16 @ 11:30:10
Postat av: lillen91

älskling när du loggar in kom till mig:)

2010-10-29 @ 16:24:59

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0