Intervjun med PandLina1!

Hej!

Ni kommer ihåg vinnarna av min blogg-stafett?
Idag hade jag en intervju med PandLina1!
Jag skriver med den tjocka texten och hon med den vanliga nu :D

Hej hur känns det att vunnit min blogg-stafett?

Hejsan! Det känns jättebra! Jag skuttade nästan runt i rummet när jag såg att vi vunnit! xD

Okej haha! Nästa fråga:
Berätta lite om er blogg.

Vi försöker att vara snälla mot alla som läser och uppmuntra dem som är lite ledsna.

Vilken är din favoritfärg?

Hmmm....svart och vit tror jag.

Har du någon favoritblogg och vilken är det i såfall?

Det är nog din och kanske Lomises blogg.

Okej tack! Blir alltid glad när någon säger att min blogg är bra!
Varför ville du starta en blogg?

Jag tycker om att skriva och jag tyckte det skulle bli roligt att skriva på en blogg.

Sjunde och sista frågan nu!
Varför tror du pandor röstade på er så att ni vann?

Jag vet inte... men dom kanske gillar bloggen! För många jag har mött tycker om den!

Okej PandLina1 det var roligt att intervjua dig! Ha en fortsatt bra lördag!

Tack det samma!

Här är en liten bild jag tog i PandLinas koja:



Fin va? Jag lovade ju PandLina1 och cilla_0 att de skulle bli dagens pandor!
Idag är PandLina1 dagens panda grattis lilla vän! :)



Hon har en snygg stil tycker jag!
Jag visar bloggklubban också! Men det är inte så fin :S
Men du får ta den som den är! :)




cilla_0 det vore bra om du kommenterar och säger när du kan logga in?
Hejsvejs!


Kommentera snälla :)
Postat av: cilla_0

Asså jag vet inte jag kan ju se men jag har väl inte dig till vän eller har jag? kan du svara på den frågan om jag har dig till vän eller inte:D

Skulle det gå imorgon kl.10.00 på morgonen på bollyland i läskiga skogen snälla svara! Du kan ochså svara på vår blogg eller hur så då kommer jag i morgon

Hälsar cilla_0

2010-10-16 @ 11:10:34
URL: http://pandlina.blogg.se/
Postat av: PandLina1

Jag kopierar klubban , eller får jag det?

2010-10-16 @ 11:34:26
URL: http://pandanlina.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0