Grattis till Lomise!

Hello!

Har ni en bra lördag?
Det har i alla fall jag.
Ska snart åka till ett kalas, och sedan till min mormor.
Lomise fyller år idag, som ni kanske vet?
Jag gjorde ett litet kort till henne på paint :)
Men vad nuu då! Det går inte att klistra in! :(
Ånej det värsta som kunnat hända har hänt... :(
Jaja. Kortet kommer snart, håll ut Lomise! (:D)
Om ni fyller år så kommentera några dagar i förväg, så gör jag något åt er!
Och fortsätt fråga mig saker. Ni kommenterar lite dåligt tycker jag ;)
Håll höjd!


Kommentera snälla :)
Postat av: Hellburger

:)

Postat av: Hellburger

Hej, du ville ha bloggen så här får du den http://hellburgerochkalledpsblogg.blogspot.com/


Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0