GRATTIS MAX!!!!

TJENA ALLA PANDOR!!!

Idag är den stora dagen! Det finns FYRA bra saker idag:
1. Max födelsedag. (Graaattis Maax!!)
2. Guldpandadag!
3. The Smasching Pancakes spelar idag!
4. Det är ääntligen fredag.
Många saker, va?
Men det finns dåliga saker också.
Jag slog stortån i en hård dörr så tånageln har nästan gått av och jag haltar :(
Jag tänker visa vad jag gjort till Max.
Ett diplom:


Fint va? Hettaw blev också med på bild! :)
Sen bad jag Anzy att vi skulle göra en film till Max.
Han gick med på det! Så den här filmen är från mig, Anzy och alla andra som är med i den!:



Bra va? Tack Anzy! Hoppas du är glad för mina presenter Max!
Jag har en bild på när The Smasching Pancakes spelar också:



Snygg bild eller hur!! Sagan kommer ut snart, jag lovar! :P


Kommentera snälla :)
Postat av: Anzy

det va så lite pandi! jag tänkte även om du inte fråat göra en video!

//anzy

2010-10-02 @ 18:48:06
Postat av: alemanda

bra film :D

önskar du gjorde en till mig.

2010-10-03 @ 09:51:59
URL: http://minpanfu.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0