Frågor och svar 30/10

Hej!

Eftersom jag har svårt med att svara på frågerna i fnul.se så svarar jag här.
Ni får skicka frågor i kommentarer eller på frågestunden.
Den andra datorn fungerar nu!!
Det var bara en sladd som satt fel :blush:
Men nu sitter jag vid den lilla laptopen, så fortfarande inga bilder.
Här är svar på era frågor!
(Skriv ALTID ert pandanamn/riktiga namn om ni ska fråga något!)
______________________________________________________________________________________________

alemanda: Kan du lägga till min blogg till dina länkar och tipsa om den?
Svar:
Den ligger bland mina länkar nu, jag tipsar om den i slutet av inlägget :)
______________________________________________________________________________________________

Anonym: Tycker du om Halloween? Kan vi mötas i panfu på tisdag bollywood kiosken
Svar:
Ja det gör jag! Det är sås ruuuskigt vackert! Jag gillar att klä ut mig!
Tisdagar kan jag tyvärr inte! Men håll ut! Snart kommer en panfu-träff så alla får träffa mig!


______________________________________________________________________________________________

lomis2: Kan vi träffas på panfu?
Svar:
Ja det kan vi göra!
Läs på min blogg ifall jag planerar någon träff, eller gör en egen!



______________________________________________________________________________________________

Hellburger: Har du en gubbe på moviestarplanet? Det är jättekul! Min gubbe heter Lovise. Den är i level 9. Om du har en säg gärna vad den heter då!
Svar
: Jag har tyvärr ingen där. Men kanske det blir någon?

 

___________________________________________________________________________________________________

Anonym: Vad gillar du att göra på fritiden?
Svar:
Rida, pyssla med hästar och andra djur, vara med kompisar, blogga, måla.



____________________________________________________________________________________________________

Skrivargalen: Om din trädkoja i panfu fanns på riktigt, skulle du kunna bo i den i en vecka då?
Svar:
Jaa du.. det kan jag nog säga att jag gjort... eller jag vet inte. Frågan var riktigt bra!
Jag hade i alla fall kunnat det!
Tror jag säkert :P



_____________________________________________________________________________________________________

MrLucky: Vem är Rita?
Svar:
Rita är en Soque, ett pokopet. Det är den röda räven, hon kan ändas köpas för GP. (Var guldpanda när jag köpte henne)

_______________________________________________________________________________________________________

Det var alla frågor!
Hoppas ni fått svar på det ni undrat över!!
Fortsätt fråga, men nämn ert pandanamn!
Här är alemandas blogg som ville bli tipsad:
www.minpanfu.blogg.se
Kolla gärna in den och läs, för hon är en jätteduktig skriverska! :)
Hej då från..



Linnan har sagt förlåt!!!
Jo en sak till... jag är i panfu och en panda som heter Linnan är jättedum mot mig!
Hon säger att jag är en viktigpetter och retar mig!! Usch!


Kommentera snälla :)
Postat av: Skrivargalen

Min fråga var den med trädkojan ^^

2010-10-30 @ 12:10:28
URL: http://skrivargalen.blogg.se/
Postat av: kabbi

jag har en gubbe på moviestarplanet! Kabbi heter hon!

2010-10-31 @ 12:49:19
URL: http://kabbi.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0