En röstning, tävling och kanske ny saga

Tjena :P

Jag har litet att berätta.
Jag hinner inte blogga lika mycket som förut, om ni undrar.
Därför att skolan och allt annat tar för mycket tid.
Det hoppas jag att ni förstår.
Igår hann jag inte skriva något inlägg alls :(
Nu vet ni om det! :)
_______________________________________________________________________________________________

Har ni märkt att jag gjort en omröstning?
Ni kan hitta den på sidan av bloggen, här:



Där kan ni rösta på vad ni tycker om bloggen.
6 personer har röstat, så ser det ut nu:





Lite ledsen är jag över att en person röstat på att bloggen är dålig.
Men alla får väl tycka som dem vill... men då har jag en fråga som alla måste svara på!
Vad ska jag göra för att få bloggen bättre?
Oh vänta jag kom på några till!
Vad är bra med bloggen/vad är dåligt?
Om ni svarar på de här frågorna, hjälper ni mig att få den bättre!
Jag hoppas att ni sprider länken till flera!
__________________________________________________________________________________________________

Snart kommer kanske en ny saga.
Den kanske handlar om Pandora och Ella igen, eller något annat.
Jag kom på att jag ville ha en tävling också!
Tycker ni om det förslaget? Isåfall kommentera! Om minst 3 vill det innan söndag, så gör jag en :)
Okej? Kommentera!!
Hej då!


Kommentera snälla :)
Postat av: Kalle

Ja en tävling!

Postat av: Pomis_10

Jaa vad kul med tävling :)

2010-10-07 @ 20:31:12
URL: http://bestpingvingirl.blogg.se/
Postat av: PandLina1

Jaa! Tävling! :D :D

2010-10-08 @ 16:09:09
URL: http://pandanlina.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0