Dagbok 30/10

Hej igen :)

Kan äntligen skriva på bloggen eftersom datorn funkar!!
Ja det är jag, Rita. Jag har hittat Pandania00´s hemliga dagbok.
Jag skulle tro att hon målar naglarna inför morgondagens klubbhoppning just nu!
Denna sida jag ska läsa för er skrev Pandania00 igår, efter kvällens Halloween fest.
____________________________________________________________________________________

Kära dagbok!
Ni kan knappt tro vad som hänt mig idag!
Jag ska berätta för er.
Jag hade precis duschat och höll på att fixa min uttklädnad, som fick bli en vampyr.
Jag var tvungen att gå vägen över vulkanen för att komma till slottet.
Då hörde jag ett rått skratt. Vem var det?
Jag vände mig om och fick se ett spöke!
Jag blev livrädd. Vad skulle jag göra? Det verkade som om spöket kände min rädsla.



Skrattet blev ljusare och jag såg min kompis Elin dra av sig spökdräkten!
Jag blev lite arg på Elin, men hon bara skrattade.



Skrattet smittade och snart låg vi i en hög och skrattade båda två. Då hörde jag ett annat skratt, liksom "MOHAHAA".
Jag: Elin sluta, det räcker!
Elin: Det är inte jag!
Vi blev jätterädda båda två.
Vi såg ett ansikte framträda i mörkret. Han var ett helt vanligt spöke!
Han tog oss och förde oss till apberget i läskiga skogen.
Han satte oss i munnen på djuret, det var som ett fängelse och pratade med någon utanför.
Spökmannen: Haha vad ska vi göra med dem?
Den andra personen: Hehe lätt Joshua.
Elin och jag: JOSHUA!
De kom fram till oss och vi såg tydligt att det var spökena Joshua och Amalura.
Amalura: *Suck* Vi var på väg till festen. Men vi tyckte det var tråkigt utan bus. Så vi tog er :D
Jag: Men vi blev ju rädda!!
Joshua: Vi vet. Förlåt. Vi ville inte skrämma er!
Elin och jag: Det gör inget!!
Elin, Joshua, Amalura och jag gick tillsammans till festen.
Sen gick jag till biblioteket och läste några böcker.



Spännande? Hej då! //Pandania00
_____________________________________________________________________________________________

Jag tror inte hon ville att jag skulle visa den sidan... men det var ju lite roligt :P
Lalalala....RITA VAD GÖR DU PÅ MITT RUM!!!
Bäst att sticka, hejrå!!
Asså vad har hon ställt till med nu? Aja. Hejdå!


(OCH RITA!)

Ps bild från Halloween party, träffade Ella & Max igår (de är ej med på denna bild):



Ser ni mig? Tips: Jag är ninja.


Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0