Carl Crusou, eller Bonez?

Hej allihopa :)

Jag har inte riktigt kommit på hur man svarar på frågestunden, det vill inte publiceras.
Svara gärna i kommentar om ni vet hur man gör!
Men någon gång ska jag.
Datorn är ännu mer sönder så jag kan inte skriva så ofta....
Men idag lyckas jag att klämma in ett litet inlägg.
Jag vann med min ormkvinna på Panfubloggen men jag har ingen aning om vad jag vann.
Fast när jag loggade in i panfu var jag guldpanda! :o
Undrar om det var priset?
Jo man ska gå till slottet och så ser man Bonez!
Jag svimmade nästan!
Då skrattade han och så såg jag att det var Carl!
Vi körde sten sax påse och jag förlorade 2 ggr...
Men på det tredje försöket vann jag :)
När man fick välja kostym eller pengar valde jag vampyr kostymen.
Just nu har jag den och Lily hair och ljusbrun färg ;)
Det är snyggt tycker jag!
Tyvärr har jag ingen bild för att på denna dator går det ej att ta kort.
Men jag kan visa lite gammla bilder:









Fina va :)
Snart ska jag bestämma mötet för sagan, men det blir inte än eftersom datorn inte funkar... :(
Men vi ses!


Kommentera snälla :)
Postat av: MrLucky

aha... Soque är den orangea fågeln va? Då fattar jag xD Jag trodde att det var din kompis irl typ eller som att jag skrev som Lajmen också förut :P



PS: Kul att du var guldpanda när du loggade in =)



Ha're skoj! //MrLucky

2010-10-29 @ 13:36:54
URL: http://mrlucky.blogg.se/
Postat av: Skrivargalen

Nej, det var inte priset ^^ Kollade panfubloggen och det var guldpandadag.

Kommentera gärna min blogg :D

2010-10-29 @ 14:49:12
URL: http://skrivargalen.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0