Blogg-stafetten, kanel bullens dag och veckans blogg!

Tjabba tjena hallå!

Idag skrev Ella och Max om bloggstafetten "del 2"!
Jag hade gärna velat vara med, men det gjorde jag inte.
Jaja grattis till er andra som kom med! De här kom med:



Jag säger inte vilken jag röstade på :P
Men det är en mycket bra blogg!
Ja idag kanske någon vet vad det är för dag??
Måndag såklart, vad trodde du? Torsdag kanske??
Vad gör du här, Rita?
Bara kikade förbi :P
Jaha okej. Men du hade fel.
Vaa? Är det inte måndag idag? Har jag blivit KOKO! *skakar*
Neej då! Det är måndag, men en speciell dag!
Jaha ne då vet jag inte.
KANELBULLENSDAG!
Men det visste ju jag! *suck*
Bättre lycka nästa gång, Rita ;P
Ska du berätta om veckans blogg snart eller??
Lugn, tjatmaja :P Ska bara visa en bild på en kanelbulle först!



Snygg va ;)
Näpp
Jag menade inte det där!!
Trååkigt nu går jag! Hej då
Där stack den räven..
Ja nu ska jag berätta om VECKANS BLOGG!
Och det blir...... Blommo98!!!!!!!
Stort grattis till dig, glada panda!
Klicka på hennes namn så kommer ni till bloggen.
Jag har gjort en bild till dig, klicka på den så kan du spara den och visa upp på din blogg!



Snygg? Kommentera! Jag tyckte om den ;)
Joo ni som vill bli veckans blogg kan också kommentera nu.
Men ni som ville bli det förra gången, behöver ej.
För ni har LIKA STOR CHANS att bli veckans blogg som de nya som vill bli det :)
Bra va!
Hej då!


Kommentera snälla :)
Postat av: Iosefine

Tack igen. Men jag fatta inte.

Menar du fall man inte har spelet och man

spelar det online? Men jag har köpt spelet

och i början sparades det. Men det kan ha blivit något fel i datorn. För när jag spelade sims 2, så vart det inte häller sparat :( Men nu ska jag äta en kanelbulle. Mums ;P Ha det så bra//Iosefine

2010-10-04 @ 18:49:11
URL: http://llesminne.blogg.se/
Postat av: Blommo98

¨ÅÅh tack

2010-10-05 @ 15:31:23
Postat av: alemanda

har du veckans blogg?

I så fall kan jag få bli den?!

kolla gärna in min blogga med!



www.minpanfu.blogg.se

2010-10-05 @ 18:32:49
URL: http://minpanfu.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0