Äntligen PRV möte!

Hejsan! :)

Idaag är jag glaaad!!!!
Varför det, Rita?
Det vet du!
Ja... nämligen: PRV MÖTE PÅ FEDAAAG!!!
Ja kul va! Ni som inte vet vad PRV är:
Möten som handlar om världen. Hur vi ska rädda den!
Japp, rätt som Rita sa. Det här information:
När?
Fredag 22/10 (Nu på fredag alltså)
Vilken tid?
Klockan 15.00 (Klockan tre på eftermiddagen)
Vilken server?
Pandalima! :)
Vart?
Djungeln!
Vilket tema?
Hemligt!
Låter detta intressant? Kom då till mötet!
Har ni tur kommer jag dit xD
Ja om du får för mig!
Snääälla?
Kanske... :)
Jaja. Ses på fredag! :)


Och Rita! (Rita och de andra djurens namnskylt är borta för tillfället)


Kommentera snälla :)
Postat av: Iosefine

Jag kommer så klart :D

Om inte något kommer i mellan.

Jag ska försöka vara med några kompisar men kankse i

helgen ;) Men man vet alldrig. Ha det så bra//Iosefine

2010-10-20 @ 19:21:47
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: Trixi08

hej jag älskar din blogg och jag gillar att kommentera din blogg. snälla har du nåt sätt att hjälpa mig på så fler läser och kommenterar min blogg snälla hjälp mig mvh trixi08

2010-10-21 @ 07:27:29
URL: http://trixipandabloggen.se

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0