Ändrar på bloggen

Som rubriken säger, jag kommer ändra lite på bloggen.
Bakrunden kommer få en annan färg och en header är på väg :)
Jag har äntligen fått in min header men den blev i fel färg, så jag ska göra om den men det kan jag inte göra nu.
Så ni får vänta tills på onsdag tror jag.
Jag ska sova över hos en kompis idag tills på tisdag.
Hoppas ni blev nöjda över headern?
Men som jag sagt jag kommer ändra den på onsdag tror jag.
Hej då!

//Pandania00

Ps! Kolla resultat från min "Tycker du om min blogg?" omröstningen:

Så här var resultatet efter 41 svar på omröstningen Tycker du om min blogg?
fnul.se

Ge gärna fler röster!! :)

Kommentera snälla :)
Postat av: Lomise

såhär tar du bort namnet/texen i headern:

Leta i kodmallen efter dehär:

<div id="header">

<h1><a href="${BlogUrl}">${BlogTitle}</a></h1>

<h2>${BlogDescription}</h2>

</div>



och ta bort de två raderna i mitten så att det står:

<div id="header">

</div>



//Lomise

2010-10-31 @ 14:35:54
URL: http://lomise.blogg.se/
Postat av: JASAPANDA

pandania kan du svara på min fråga? vad är header? tacksam för svar //JASAPANDA

2010-11-01 @ 15:15:38
URL: http://JASAPANDA.bloggplatsen.se
Postat av: kalle

kan du skriva fler inlägg?

2010-11-02 @ 09:25:51

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0