5 saker!

5 saker ni inte visste om mig!

Hej, Pandania?

1. Jag har rap/hip hop stil?
2. Jag älskar hundar?
3. Gillar inte rosa färg?
4. Gråter ofta?
5. Är bra i skolan?

Jag visste inget utav det där! :o
Hundar som luktar så äckligt bläää
Hehe :D Rita har aldrig gillat hundar. Men lyssna inte på henne!
Men ärligt!!! Rap stil??
Jag har mjukis brallor, sne keps, korta strumpor, gillar rap/hip hop och kort hår?
Nja, det KANSKE KANSKE berättar något, men ändå!!! Rosa är ju superfin färg!
För dig kanske. Du ÄLSKAR ju rosa! Men jag gillar röd och svart ;)
Gråter ofta?? DU! ÄRLIGT!!!!
Sorry om det stör dig! Men jag har alltid haft den ovanan. Lite pinsamt tycker jag :blush:
Men bra i skolan! Du som är så slarvig och populär???
Ja jag är bra i skolan. Vad jag vet i alla fall! Föresten är jag inte populär!
Jag får alltid hjälpa resten av klassen och är typ 2, 5 sidor före alla.
SKRYT SKRYT SKRYYYYYYYYYYYT!!!!!!!!!
Jag skryter inte! ;(
Du gråter! :o Förlåt Pandis...
Oooonej!! Asså det var inte meningen att visa det!
Men jag vill inte skryta! Förlåt... :(
Gör inget Pandi :)
Bra. Nästa gång berättar jag om dig... (mohahaa)
NEEEEEJ!
RITA LÄGG AV MED DET DÄR!
Rita river hela kojan nu, jag måste dra!!!!!

 

 


Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0