Veckans djur?

Hejsan igen!!

Tycker ni att vi ska börja med veckans djur!
Rita, jag skulle säga det där!!
Jaha, men nu sa jag det! ;P
Tokpokopet ;)
Men i alla fall.
Tycker ni det? Isåfall ska vi börja med veckans djur.
Jag eller Rita kommer då att berätta fakta om djuret, visa en bild på det och kanske skriva lite andra saker om det som VI tycker.
Så rösta HÄR:

Omröstningen Ska vi börja med veckans djur på bloggen? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa din egen omröstning!

Men den lägger jag inte ut vid sidan av bloggen.
Har ni förresten märkt att dagens panda finns vid sidan av bloggen?
Jag vet att Farah1998 varit dagens panda förut men hon blev det idag igen.
Ändra till månadens panda!
Varför det?
Det är lättare då, man slipper byta så ofta.
Okej då.
Jag byter så att det står månadens panda istället. Grattis Farah1998 :D
Jo en sak till.
Jag har fått en kommentar av Kalle:
Kalle om Veckans djur?:
jag vet inte om jag kallar det härma men vem kom först på idén om fakta om djur på sin blogg???

Svar till dig Kalle: Jag har inte ens läst din blogg så jag visste inte att du hade fakta om djur på din blogg?
Jag hade ingen aning faktiskt! Men om du tycker jag bara "härmar" och sånt så kan du sluta läsa min blogg?




Kommentera snälla :)
Postat av: Kalle

jag vet inte om jag kallar det härma men vem kom först på idén om fakta om djur på sin blogg???

2010-11-07 @ 13:09:53
Postat av: Pomis_10

Jag.. Tänkte faktiskt också göra ett Fakta om djur men raderade det.. :S

2010-11-07 @ 18:48:25
URL: http://bestpingvingirl.blogg.se/
Postat av: lovisa

hej pandania00 jag kan förlåta dig så länge du läser och kommenterar så förlåter jag dig ;-) xD

2010-11-08 @ 16:05:40
URL: http://trixipandabloggen.se
Postat av: alemanda

Du, pappa och jag löste det! :D

Men tack en då.

// alemanda :D



OM: HEDER

SVAR ELLER INTE: SVAR

2010-11-08 @ 16:48:27
URL: http://minpanfu.blogg.se/
Postat av: Kalle

nehe men det var bara att jag läste en annan blog som också hade veckans djur eller nåt liknande

2010-11-10 @ 19:17:35

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0