Vad som hänt under veckan!

Läget??

Såg på Pomis_10´s blogg att hon undrade vad vi gjort under veckan!
Jag ska svara, fast även berätta för er och fråga här i detta inlägget :D
________________________________________________________________________________________________

Måndag:
Inte så mkt, var i skolan och hade trökigt? Intressant?? ;)
Tisdag:
Bästisen var sjuk så åkte hem o greja.. inget speciellt!
Onsdag:
spela gitarr... bästa instrumentet!
Läraren ee bra :)
Kom efter i matten om det räknas som att göra nåt?
Torsdag:
Tjaaa mamma julpyntade och jag hängde väl liksom mee... sov i nya lakan!

________________________________________________________________________________________________

Idag hände massa de flesta saker inte bra men vissa roliga :S
På morgonen så hade vi andventsamling i en kyrka.
Sjön, lyssnade, inget mer??
Jaa en magister blev trött på mej för att jag ville ha mössan på :S
Sen när vi skulle åka tillbaka så blev min bästis sur på mej och satte sig bredvid sin "ärkefiende" :D
Men det gjorde inget för mej :)
Sen när vi var på skolan skulle vi få glögg och pepparkakor.
Jag o mina vänner såg att många hält ut sin glögg och undrade varför.
Men när vi smakade på glöggen, undrade vi inte så mkt mer!!
DET VAR VARM SAFT!!!!!
Ja det är sant! De andra hällde ut men jag tvingade i mig det :S
Pepparkakorna var jättegoa :) Ville genast ha mer xD
Sen skulle vi jobba igen och vi hade Matte/Svenska
Jag var färdig så jag fick sätta upp några bilder och fick stå uppe på vår bokhylla :D
Sen målade jag typ ett fönster där det satt en katt och en adventstake i :)
Blev nöjd med allt förutom adventstaken... :S
Vi åt risgrynsgröt och fick sitta vart vi ville så jag satte mig mee tvillingarna och bästisen plus en annan vän :)
På rasten grävde vi snökojor och åkte skärtlapp på kullen tihihi
Sista passet skulle vi se på NO film och fick rösta vilken!
Jag röstade på djurparken men det blev bålgetingen :S
Den var äcklig så jag och två kompisar till gick därifrån och fick jobba istället...
Sen kom en till vän o vi lekte mer än jobbade..
Fast jag har en tendens att alltid bli färdig med mitt arbete oavsett hur lång eller kort tid jag har på mig så jag klarade alla uppgifter jag fått...
Vad har ni gjort under veckan?
Hej rååå



Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0