Tycker ni... vinterstil!!!

Hejsan!

Det är ju guldpandadag idag!
Jag har shoppat lite... eller lite, det kan man inte säga xD
Kolla min egna vinterstil:

Tja... den blev lite konstig, jag hittade inte så många "vinterplagg".
Tycker ni att jag ska ha en lite vintrigare header?
Kommentera, kommentera, kommentera!
Jag ser framemot att godkänna dem...
Ni glömmer väl inte PRV mötet om en timma?
Tja.. jag kanske inte kommer faktiskt!
Men i såfall skriver jag ju förstås detta på bloggen.
Jaja. Jag ska inte tjata mer utan städa min koja!!!



Kommentera snälla :)
Postat av: Maria1998

Hej hej Pandania!

Det är första gången jag är inne på di blogg!

Du vet att Farah är dagens panda?...

Jag känner henne på riktigt!

xD

2010-11-12 @ 15:32:18
Postat av: Kalle

ja

2010-11-12 @ 17:54:16

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0