Telepandi

Hej!

Om man gick till Proffessor Bookworm på stranden idag berättar han om sin nya uppfinning, nämligen telepandi. Jag tyckte det var lite störande, hoppas man vänjer sig... Särskilt om man ska typ göra en video!!
Då kommer ju massa saker upp... blääää!!!
Jag tror tyvärr inte telepandi är min grej... fast jag bestämmer ju inte i panfu.
En bild när jag och två vänner testade telepandi:



Så här:
Penna: Skriver i chattrutan
Bok: Läser t.ex på en pandas profil eller pratar med t. ex Prof. Bookwoorm
Tärning: Spelar spel
Vagn: Handlar
Namn: Går till den pandan
Platsnamn: Går till den platsen

Mer vet jag inte, har inte testat :)
Jag träffade Maria1998 i djungelgrottan när jag tog min pryl ur prylmaskinen!



Ni ser hennes bubbla nere i höger hörn...
Jag har inget kort på leveln men man går upp i level idag!
Nu är jag på lvl 47 och har en bakrund som jag inte kan använda :(
ajja kolla själva på panfu.se!
Hejdååå!


Ps! Det blir ingen blogg-stafett denna november.
Men snart kommer en annan tävling, håll ut!!


Kommentera snälla :)
Postat av: Iosefine

Hej, såg din komentar på min blogg, så tack! :)

Tack så mycket Pandi :)

2010-11-05 @ 17:27:46
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: Iosefine

Jag läser bara om din kommentar du skickade till mig, när jag läser det blir jag så glad, vet inte varför men, det måste vara något speciell med dig som gör jag såg blir så glad :) Du får ha det så bra!//Jätte glada Iosefine! :) :) :)

2010-11-05 @ 21:16:43
URL: http://willesminne.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0